Essa võistlus!

Huh, see on nüüd tehtud!

Negatiivsed asjad:

  • Võrreldes sellega, kuidas ma sõitsin reede õhtul ja pühapäeva hommikul, oli laupäevane võistlus ikka üks paras käkerdis. Algul ei tundunudki nii hull, aga siis ma vaatasin videot ja ma olin nii krampis ja hirmunud seal seljas, et ma üldse imestan, et hobune liikus kuhugigi. Võistlusnärv ei ole mul just tugevaim.
  • Ma olin soojendusel väga hajevil ja ei suutnud üldse keskenduda.
  • Beebi oksendas piima mu uuele redikale.
  • Ma unustasin sokid koju.
  • Pross läks katki.
Positiivsed asjad:
  • Ma täitsin siiski MV normi.
  • Ma suutsin üsna täpselt sõita.
  • Galopiosa oli päris hea, sest ma tegin seda südamest - eriti kuna ma just olin pöörde tagaosal pekusse keeranud.
  • Ma ei jäänud täitsa viimaseks.
  • Ma ei ärritunud beebi oksendamise peale, vaid pühkisin selle niiske salvakaga ära.
  • Ma panin lihtsalt tavalised sokid, sest keegi ei näe, mis sokid mul jalas on ja pole üldsegi mõtet hakata vinguma mingil sokiteemal.
  • Ma ei läind prossi peale ka närvi, vaid võtsin selle ära ja sõitsin ilma. Lõppude lõpuks ei hinnata prossi, vaid sõitu.
  • Beebi pidas terve päeva väga vapralt vastu.
Hoolimata sellest, et laps oli väga tubli ja nagu enamvähem sujus ka see sõitmise asi, siis ma tegin otsuse, et pikkadele kaugetele võistlustele me sel aastal ei lähe. See oleks liigne lapse väntsutamine ja kuna mu sõit ei ole veel ka nii tugev, siis ma ei suuda seda enda jaoks kuidagi õigustada. Oh, well, eks alati on ju järgmine aasta?

Muidugi Liivaku võistlus ikka tuleb - sest see on nii lähedal mu kodule ju!

Kommentaarid

Anonüümne ütles …
Awesome! Mulle meeldib, et sa suudad nii positiivselt suhtuda. Ma ise lähen igasuguste tühiste asjade peale närvi :))
Liidia ütles …
Ma olen ka tegelikult selline närvimineja tüüp. Kunagi oli mu võistlemine selline, et Marti sai alati kõigi asjade eest pähe ja ükskord ma nägin ühte teist võistlejat oma abilisele nähvamas ja see nägi niiiiii kole välja, et mul hakkas enda pärast häbi. Ma sain aru, et see, et keegi on nõus mind vabatahtlikult aitama ja toetab mind igati, ei anna mulle õigust teda oma närvide rahustamiseks hulluks ajada. Seega tuli leida teine lähenemine :D
Mõni aasta tagasi oleks ma hullunud selle prossi ja sokkide loo peale :D:D:D