Teinekord läheb nii

Ütleme nii, et mul ei ole olnud hea nädalavahetus. Kui reedel hobune juba koplist tulles köhis ja liigutamisega põrmugi paremaks ei läinud, siis ma juba teadsin, et mul on meistrikatega selleks korraks kõik.

Mida ma aga ei teadnud, oli see, et me saame pool ööd vetiga ka Callistost ravida. Õnneks laabus kõik ja tänaseks tundub, et ehk me jälle pääsesime napilt. Niiet selle asemel, et kasvõi korrapidajana nädalavahetusel ametis olla, olen ma valvanud hobuseid ja ma lausa ütleks, et muretsenud ennast halliks - ainult, et seda viimast ma ei saa öelda, sest halliks hakkasin ma minema juba 20neselt.

Harrastajate sõitudest nägin ma pühapäeval ülekaanet viimasest sõidust, mida ma ka ei näinud, sest ma lahistasin nutta ainult, sest mul oli nii jube kahju, et ma ise seal olla ei saanud ja üldse hobustel paha oli ja noh, kogu maailma raskus, eks.

Tänaseks vist on parem... tuleb ju edasi minna, mis seal ikka.

Kommentaarid

Anonüümne ütles …
Lohu-lohu... Tervisi hobustele