Omg, see vaene ärapiinatud hobune selle kehva ratsutajaga jälle*

Totilas on võistlusringis tagasi! Seekord mitte küll big-ass rahvusvahelisel võistlusel, vaid nagu videostki näha, küllaltki hubastes tingimustes.

*loe kasutades irooniat.

Kommentaarid

Anonüümne ütles …
Well...

Skef on head tööd teinud :P Samas, traavipikendustel ei pikenda hobune jätkuvalt sammu. Kael on lühike. Pi-Pa on samas jätkuvalt Totilase trumpala. Ja samm on samuti tal hea (mis reegilna hyperflexion'iga treenitud hobustel kipub kannatama). Galopis jalavahetustel läks sirgus kaduma ja hobune kaldus palju küljelt-küljele, aga jalavahetused polnud ka Gali all just eeskujulikud... Galopipiruetid on samas kehvmaks läinud, tunduvalt kehvemaks.

OT: mulle meeldis, kuidas Totilase skeemi ajal jõudis sinna hulk rattureid (rääkimata lapilisest lehmast taustal) :)) Hobune, keda muidu ümbritseb selline meediakära ja fotograafide armee oli nüüd hoopis teistsuguses keskkonnas. Muhe :)
Anonüümne ütles …
IMHO Nende seni parim skeem :)
Anonüümne ütles …
Eurodressage kirjutas, et Sjef juhendas neid raadio kaudu (Rath kandis siis kõrvaklappe ma eeldan)?

Lehmad taustal olid head :)
Liidia ütles …
Noh, minu arust on kõige naljakam see, kuidas internetispetsialist pidevalt korrutab, kuidas M.R ei tee piisavalt seal hobuse seljas. Ma ise muidugi ka ei ole seda teinud, aga ma tõsiselt tahaks näha neid inimesi sellise kaliibriga täku seljas istumas ja üritamas sealt üldse midagi küsida ja saada vähemalt pooltki sellest vastu... Muidugi - M.R ja Totilase koostöö ei ole kunagi see, mis oli E.G ja Totilase koostöö - aga ma tõesti ei arva, et see on sellepärast, et internet maalib pildi nagu nemad poleks sõbrad, aga E.G ja Totilas olid. Ilmselgelt on sellisele tasemele sõidetud hobust raske üle võtta ja eriti kui kogu maailma pilk pidevalt sind jälgib ning igat viga ülikriitiliselt lahkab.

See sõit oli vägagi viisakas - mitte perfektne - aga seda viimast polegi ju keegi tegelikult suutnud veel produtseerida.