Hissand, meistrikad

Ilmselgelt on kõik hobumaailmaga kursis olevad inimesed teadlikud faktist, et täna algasi Ruilas suured Eesti Meistrivõistluste pidustustused kahele olümpialadest. Kuidagi on nende ametlike alade vahele pressitud ära ka Meistrivõistlused harrastajatele - mis on vägagi tore, sest noh, kampa võetud saada on ikkagi päris vahva.
Kuna eelmiselt aastal oli nii jube lahe seal sõita, siis hoolimata taseme tõstmisest oli selle aasta üks eesmärkidest ennast ja hobust niipalju vormi saada, et meil ka L klassi tasemel sinna asja oleks ja me kogu pärisratsutajate seltskonda ära ei ehmataks oma sõidosku(amatu)sega. Ehk siis ma olen terve hooaja pingutanud, et mu kergema L skeemid tuleksid välja üldjoontes vigadeta ja ma suudaks neid sujuvalt sõita... 
Minu eelmise aasta harrastajate koosoleku ettepanek oli kehtestada ka koolisõitjatest harrastajatele kvalifikatsioon - nii nagu hüppajatel on. Kusjuures, paaripõhine! Pange tähele, kui novembris see koosolek oli, siis mu ainus L klassi kogemus lõppes mõlema hobusega alla 60% - ent juba sel hetkel olin ma veendunud, et kui ma ei suuda hooaja alguses vähemalt kahel korral seda tulemust üle 63% sõita, siis ma ei peaks saama meistrikatel osaleda. Muidugi, võistluste korraldajatele ilmselt oleks see kvalifikatsioon tööd juurde toonud, sest hüppajate kvalifikatsioon tõi harrastajad juba varakult võistlusplatsidele normi täis sõitma.
Igatahes, peeti ilmselgelt kvalifikatsiooninõuet koolisõidus mitte vajalikuks. Ja seega saan ma rahulikutl meistrikatel osaleda, muretsemata, et keegi mind sealt välja viskama hakkaks. Kuigi, tuleb tunnistada, et selleaastane ettevalmistus pole mul pooltki nii meeldivalt sujunud, kui eelmisel aastal. Eile näiteks istusin ma küri harjutades mõnda aega hobuse seljas ja nutsin natuke. Sest oli vaja ju kogu see vabakava bisness jätta nii kaugele ja siis avastada, et see polegi su lemmikmuusika ja miski ei klapi ja hobune väsib ära sellega kui sa üritad asju klappima saada... Jah, "sportlase" elu ei ole lihtne.
Kõik pildid on pärit Ren Ver albumitest.

Kommentaarid