Kes ma tahan olla

Tihit peale leiab foorumistest väiteid, et "sellepärast ma ei tahagi koolisõitu teha, et see on nii julm/ebaõiglane/rollkur/hobusepiinamine/puhas edevus". See siin pildil on hetkeseisuga FEI Rankingu kümnes sõitja... No kas ei ole ilus hetk?
Pilt pärit siit
Ja kui ta nüüd reedaks mulle, kuidas nende saabastega on võimalik kükitada... siis oleks see hetk veel ilusam. Sest kui minu fänsid koolisõidusaapad mul selles asendis jalas oleks, siis ma ei oleks selles asendis.

Kommentaarid

Anonüümne ütles …
Jaa, saatuse iroonia on IMO selles, et need koolisõidu vihkajad tõmbavad oma loomakesed igasuguste bitless valjastega (mis suruvad hobuse ninale ja kuklale) ja näitavad, et suulisteta saab ka "koolisõitu harrastada". Mis sest, et hobune on nagu lõõtsaga trollibuss ja tagumised jalad jõuavad alles homme kohale :)

Eks igal alal on patustajaid ja isegi kestvusratsutamises leidub loomade väärkohtlemist. Eks seepärast pani FEI ühele araabia riigile ban'i peale.
Anonüümne ütles …
Hea artikkel http://www.eurodressage.com/equestrian/2015/04/06/silke-rottermann-picture-worth-thousand-words

It shouldn't be forgotten that on the same platforms an apparently growing group of dressage enthusiasts seems to only know black and white anymore, being quick with nasty comments which often lack sensitivy and differentiation.
Liidia ütles …
Eks neid lõõtsaga trollibusse on ka suulisega ratsutavate hulgas päris mitu... sest noh, see tagant ette sõitmine on sellinne väike fakt, mis läheb tihti meelest ära ja keskendutakse ainutl pea asendile.

See artikkel on tõesti hea! Selle moment-in-time foto teooriaga ma olen hästi tuttav, sest kuigi ma võin käsi südamel vanduda, et ma ei tõmba mära mingil moel kontakti, kipub ta vahel ikka pisut vertikali taha kukkuma ja kui sellel hetkel pilti tehtud on, siis näeb see välja nagu algaja rollkuritaja tööhoos. Ja noh, olgu öeldud, et selliseid pilte ma isiklikult üritan vaka all hoida ning seda enam ei saa ma hästi aru inimestest, kes sellistel "halbadel hetkedel" tehtud pilte uhkusega presenteerivad... eriti kui on tegemist elukutseliste ratsutajatega.
Anonüümne ütles …
Üks asi on hetkes, teine selle tõlgendamises. IMO on piisavalt näiteid, kuidas ebaõnnestunud foto võistlussituatsioonis määritakse selliseks, et ratsanik on aasta loomapiinaja ja tema treener tuleks seina äärde saata ning üleüldse on suulised halvad ning ratsasport saatanast :D Halbade piltide otsimine oli ju ka Hobufoorumi peamine elueesmärk :))

Seoses selle artikliga, siis minu silmis väärib hobumaailma toimetus kiidusõnu, kuna pildid (ka illustreeriva tähendusega) on hästi valitud ning kujutavad ratsanikke heas momendis. Samas nt Oma Hobus leiab vahel pilte, mis ei kaunista ratsanikku. Aga ega kõigi viiuli järgi ei saagi tantsida. Mõnele ei meeldi, et kaskat pole, teisele ei meeldi mehhiko kapsel ja kolmandale suulised.