Võistlusvaljad

Et kõik ausalt üles tunnistada, siis ma pole kunagi uskunud sellisesse asja nagu võistlusvarustus. Noh, et hoiad oma Vereduse kaitsmed ainult võistlustel käimiseks ja tavatrennis, mis on 99% ajast, lased hobusel jalgu lõhkuda mingites Kesko palstikkoorikutes. Seega on kõik mu varustus alati kasutuses.

Aga nüüd, kui Charlotte on välja sõitnud 70%, ei kõlba mul ju enam koolisõidu diiva mitte olla (nali, nali - tegelikult on senised valjad lihtsalt pisut kulunud ja vanad) ja tuleb osta miskit fänsit võistlustel säramiseks. No samas, proovige nüüd ise valjaid valida:
  • Charlotte on valgusaastate kaugusel kangvaljastusest, samas ei ole ta kunagi vajanud ristkapsli kasutust. Kas kangvaljaste küljest käib see teise suulise rihm ära? Teab keegi?
  • Mulle jälle ei meeldi kapslid, kus ristkapsel pole kasutuses, aga see julla tilbendab hobuse ninal. Miks on nii vähe tavavaljaid, kuhu ristkapsel külge ei käi, või kui käib, siis on kinnitus peidetud?
  • Tahaks laia, koolisõidust kapslit
  • Võib olla tahaks lakknahka kapsil ja ehk otsmikurihmal
  • Äkki võiks otsmikurihm olla hoopis bling? Samas, hobuse omanikule jälle ei meeldi bling...
  • Võib olla oleks ilus valge pehmendusega ja musta lakknahaga kapsel?
  • Kas valge pehmenduse juurde sobib paremini valge pehmendusega või hoopis überbling või äkki täitsa tavaline must otsmikurihm?
  • Äkki peaks ostma hoopis ühe kapsli (lai, must, lakk, valge pehmendus?) ja ühe ostmikurihma (issand, millise?) ja võistlusteks need tavavaljastel välja vahetama?
  • Kas kaares otsmikurihmad on juba out või endiselt täitsa in?
  • Aga topelt kaares otsmikurihmad?
  • Kas lakknahk on liiga palju, kui mul endal pole lakknahast saapaid?
  • Aga nurgaga otsmikurihmad?
  • Ketid on vist täitsa moe üleeilne sõna?
  • Ja kui ma lähen kristallide teed, siis kas mustad on ilusamad kui valged?
  • Aga äkki on pärlid veel ilusamad?

Trensel vs kangvaljad. QHP tooted, tellida saab siit http://ratsane.weebly.com/
BR vs Rossner. Lakknahk on ju ilus? Osta saab siit http://www.divoza.com/

Otsmikurihmad.
http://www.loesdau.de/
http://www.divoza.com/
http://www.ratsavarustus24.ee/
http://www.hobukeskus.ee/

Kapslite sõda. Lakk vs tavaline vs valge pehmendus.
Kõik pärit siit lehelt http://www.divoza.com/

Vahel on natuke tore, kui kõik su probleemid on seotud sellise pealiskaudse ja lõpptulemust absoluutselt mitte mõjutava asjaga. Teisalt jälle, ma olen valjaid valinud nüüd juba pea aasta - alates hetkest, kui Charlotte ära ostetud sai - ja see pideva veebipoodide valjaste sektsioonide läbikammimine hakkab muutma tüütuks. Seega kui kellelgi on kodus mingeid sarnaseid valjaid, mida ta ise ei kasuta, või keegi on kuskil mujal poes näinud midagi sellist, mida ma otsin, siis andke teada! Mina igatahes olen sellest valjasaaagast juba natuke väsinud ja tahaks keskenduda oma saapasaagale juba.

Kommentaarid

Ingrid ütles …
Oota, sain õigesti aru, et sulle võib teada anda, kui keegi on näinud kuskil poes kas ühe või kahe suulise jaoks mõeldud, eraldi kapsliga või komplektis, lakk- või tavalisest nahast, valge pehmendusega või ilma pehmenduseta kapsliga, sirge või kumera, kaunistustega või tavalisest nahast, pärlite või kristallidega otsmikurihmaga valjaid? :D
Liidia ütles …
Sai vist jah vähe täpne kirjeldus :D

Aga tegelikult ka, väga keeruline on valida! Aidake ometi :D
Grete L. ütles …
Mina ostsin kunagi Dyoni valjad ja nendele sai hiljem juurde ostetud ka teise suulise jaoks eraldi rihm ehk siis trenselvaljastus sai lihtsa liigutusega teha kangvaljastuseks.

Ausalt öeldes jäi Vihorile Dyoni fulli kapsel pisut väiksemaks kui võiks olla, seega kasutasingi neid Antsul ainult kangvaljastusena.

Ei tea jah, kuidas on, kui ostagi kohe kangvaljad, kas neil saab seda lisarihma eemaldada. Keegi, kes on kokku puutunud, võiks kommenteerida ;)