Uudised leiutajatekülast

Ilmselt ei tule üllatusena, et ma loen ka päris mitut välismaist blogi - eriline maiuspala on Ameerika hunterite blogid - kogu see maailm on minu jaoks nii müstiline ning imeline. Mismõttes, su hobune võistleb miljon klassi päevas ja mismõttes igas klassis saab championiks ja mismõttes rosette ja auhinnatekke lendab vasakule ja paremale? Ja mismõttes sa kulutad 10 000 taala, et neid rosette ja tekke saada?

Aga seda kõrvale jättes, siis neil on aegajalt huvitavaid lahendusi erinevatele probleemidele. Näiteks nagu see:

Täiesti geniaalne!

Ma küll ise ei hakka seda endale ostma, aga ütleme nii, et peale selle toote nägemist proovisin ma ära oma kujutlusvõime piirid ja kui hakkas tunduma, et ma kipun kätega sebima, siis mõtlesin endale selle kuubiku kätte ja oligi pisut lihtsam asjad paigale jätta.

Huvitav on muidugi see, kas sellisel asjal Eestis turgu oleks? Mina pigem näeksin seda natuke nagu ratsakooli tootena - ehk see on tallis olemas ja kui treener näeb vajadust, siis annab õpilasele kätte. Või mida teie üldse sellistest leiutistest, mis peaksid aitama ratsutamist parandada, arvate?

Kommentaarid