Kuidas edukalt oma poodi reklaamida

Võimalik, et see on jälle kuskilt väga suurelt läbi jooksnud ja mina lihtsalt ei mäleta, aga juhuks kui keegi pole näinud, siis jälle lugusid Ameerikamaalt.

Neil nimelt on selline pood nagu SmartPak, mis eelkõige on tuntud oma lisasööda süsteemi poolest - nimelt saab kogu lisasöödanduse panna väikestesse konteineritesse ja siis tallitöötajal on väga lihtne seda ette anda ning keegi ei pea midagi lisaks mõõtma.

Ehk ideid maaletoojatele siinkohal.

SmartPak kasutab oma promo ja brändi jaoks ka väga palju sotsiaalmeediat ning püsib nii pildil, ehk jälle midagi, millest kohalikud hobuärindusega tegelejad võiksid eeskuju võtta. Mitte ainult fännimängud ja kohustuslik jagamine ei ole edukas kampaania, vaid ka sellised jagamised, mis tulevad vabatahtlikult.

Aga jah, kuna mina siin SmartPaki tellida ei saa, siis saan vaadata ainult nende übernaljakaid videosid seeriast "If horses were people" ning "Stuff riders say" ja neid teiega ka jagada.
Panen siia paar näidet, aga soovitan ka nende kanalil ringi vaadata, neid on seal hulgim.
Lisaks muidugi tooteülevaated, juhendid kuidas otsustada, kas ja millist tekki valida ja palju muudki huvitavat.



Kommentaarid

Anonüümne ütles …
Ma olen ka selle teema üle mõelnud. Eesti poodidest tõstaks esile Helketmari, kes on ilusti kaasanud sotsiaalmeedia (aka FB-i) ning lisaks uutele toodetele annab teada, kuidas läheb sportlastel, kellega poel on partnelus(leping?). Samuti on neil koostööleping ERL-ga ning last but not least- poest tulles on alati positiivne emotsioon. Müüjad on kenad ja abivalmid ning kaubavalik rikkalik.

Mis puudutab meedias promomist, siis sageli jääb see meil tasemele, kus poe omanik risustab joobnu järjekindlusega erinevaid hobugruppe ja -foorumeid. Mis minus tekitab juba väikest vastikuse tunnet- head poodi ei peaks iga 5minuti tagant ju upitama? :) teine asi on igasugused teemad, kus inimene soovib kuulda erinevaid arvamusi nt müslide, mineraalide jms kohta. Tulemuseks on see, et nt X poe omanik spämmib seda teemat enda toodetega ning konkrentide omasid teeb maha. Ma ei eita, et sageli võib see kriitika olla õigustatud ja asjakohane, aga neile puudustele saab juhtida tähelepanu ju teisiti.

Mis toob mind järgmise punktini- lihtne kodanik nagu ma olen, ei hakka ma kunagi ostma ühtegi hobumaiust roosast kommipoest HLove, sest poepidaja on käitunud väga inetult mulle lähedaste inimestega ja ma ei taha toetada tema tegevust. Mul on hea meel, et tal läheb hästi ja tal on rahulolevaid kliente, ent ma olen seisukohal, et poepidaja võiks ka eraisikuna olla meeldiv ja viisakas kodanik.

Et asi lõppeks hea tooniga- ratsavarustus24 on ka hea pood :)