Lahe video kolmevõistlushobuse arengust

Ma olen natuke kapi-kolmevõistlusfänn tegelikult. Minu jaoks on see selline nö ultimate ala, mis ühendab teiste olümpialade tehnilisuse, võimsuse ja lisaks muidugi tohutu vapruse, millest mul endal kõige rohkem puudu on. Ei ole palju lahedamaid asju kui väga hästi sõidetud kross.

Kolmevõistlushobused ise on täiesti hämmastavad muidugi. Ma olen kunagi seda kusagil grupis või kellegi blogis näinud, või olen ma sellele eelnevalt YouTubes sorides sattunud, aga meenutamist väärt igal juhul, on see video.

18 minuti jooksul näidatakse ühe hobuse arengut nullist tippvõistlusratsuks. Väga meeldiv on kuulata ratsaniku suhtumist oma hobusesse ja uhkust tema üle. Ja olgem ausad, alguse ning tippvormi piltidelt on näha väga suur muutus.


Kommentaarid

Laura ütles …
mulle meeldib see video ka nende poolt:
https://www.youtube.com/watch?v=7_ETEVzzcbc

Rolex Kentucky 4*. Ilgelt võimsa tunde tekitab kuidagi :D
Liidia ütles …
Ooo, väga lahe ju! Ja ilmselgelt on tegu ühe väga võimeka hobusega, kui uus ratsutaja on William Fox-Pitt