Krdi valged püksid, ma ütlen! osa 2

Kuna eelmine katse oli keskmiselt õnnestunud, siis seekord oli mul proovimislust kohe käepärast võtta. Olgem ausad, laupäevane Kurtna võistluse lähenemine kiirendas ka kindlasti asjade käiku. Seekord sai katsealuseks ACE ning veel üks paar ELT pükse.

Seekord alustasin ma ka märkimisväärselt tumenenud nahaosaga pükstega.
Lugesin pudeli pealt ikka instruktsioone ka - ärge kasutage nahal, ärge valage otse kangale. No te võite kolm korda arvata, mida ma tegin? Jah, ma ei oska hästi instruktsiooni järgida. Valasin otse nahale. Lasin seista pool tundi.
 Poole tunni järel avanes selline vaatepilt. Ma ütleks, et suurepärane. Kuna mõned kohad olid pisut sellised laigulised, siis lisasin natuke veel valgendit ning vett ja lasin paar tundi liguneda. Seejärel võtsin välja ja panin pesumasinasse tavalise pesupulbriga. Kuna selleks hetkeks oli öö, siis pesumasinast said püksid välja hommikul.
Tulemus oli täiesti valge. Kuna aga eelmiste pükste puhul oli suureks miinuseks see kange tunne, siis lõpliku tõe väljaselgitamiseks panin püksid välja kuivama. Ütleme nii, et väga tugev kloorihais ei oleks võimaldanud neid ka toas hästi kuivatada. Kui püksid oli ära kuivanud, siis oli kõik täitsa perfektne. Need olid valged, nahk polnud muutnud ja üldse oleks tahtnud need kohe jalga tõmmata ja võistlema minna. Perfektne muidugi juhul, kui sind ei häiri tunne, nagu sa oleks just lõpetanud Auras ujumise, sest see kloorihais oli isegi peale 2 päeva miinuskraadidega õues hängimist täiesti tuntav.

Mul on üks katse veel plaanis, aga esialgu tundub, et oma pükste valge hoidmise meetodi olen ma leidnud. Muidugi, kui selgub, et peale kahte valgendamist püksid enam ühes tükis püsida ei taha, eks ma siis annan teada. Ja jällegi, minu pükste puhul on tegemist kunstnahaga ja üsna odavama klassi pükstega, ma oma Animote ligi pole julgenud isegi veel sellise meetodiga ligineda ja ma ei kujuta ette, mis võib juhtuda näiteks grippidega pükstega. Aga kui püksid on niikuinii mahakandmisele minevad oma välimuse pärast, siis ma soovitaks enne lõplikku ära viskamist ikkagi katsetada. Olgem ausad, lisapüksid võistlustel tähendab ainult seda, et põhipüksid jäävad terveks ja ei vaja väljavahetamist kahe klassi vahepeal.

Kommentaarid

Anonüümne ütles …
Eelmine aasta torkas mulle pähe biznezplan- võistlustel võiks keegi pakkuda järgmiseid teenuseid:
a) Enda pesemine- kui on mitmepäevane võistlus, siis no päeva lõpuks sooviks ikka kerge pesu teha. Tavaliselt ööbivad inimesed telkides või treikudes, kus pesemisvõimalused on...ummm...puudulikud? :D
b) Pesu pesemise võimalus- taas, sul on mitmepäevane võistlus ja valge pluus või püksid saavad plekid külge. Loomulikult on kaasas varuriided, aga kui võistlus kestab kauem, siis võib juhtuda, et minusugune käpard on ikka kolmanda päeva lõpuks paras tolmuahv. Maksaks hea meelega normaalse summa eurosid, kui saaks nt oma valge pluusi puhtaks pesta :)

*Mõtted tekkisid eelmisel aastal Uuemõisa võistlusi külastades*
Liidia ütles …
Olgem ausad, peale kahte starti ühepäevaselt võistluselt koju sõites oleks ka päris mõnna enne pesust läbi hüpata ja värske roosinupuna tagasi jõuda. Aga Eestis on vist seegi hea saavutus, kui keegi su boksibroneerimise kirjale vastab :D