Peategelastest

Siin me veel ei tea, kui haledalt
võib vastu nina saada
Selle suure pildistamise ja võistluste teemaga olen ma blogi peategelased täiesti unarusse jätnud. No aga mis neist rääkida - hetkel on seis üsna stabiilne. Ratsutame, harjutame ja maadleme mingite õudsalt tüütute pisiasjadega, sest väidetavalt on just seal kurat peidus.

Loomulikult, kui asjad on head, siis on vaja minna ja katsetada, et kui head nad ikkagi on. Selleks, et seda Tori karikasarja needust murda, tegin ma roppu moodi julge otsuse minna sõitma mõlema hobusega... L skeeme. Sain rämedalt kohe vastu nina ka sellega muidugi, 56% ei ole päris see tulemus, mida ma lootsin saada, aga noh, vähemalt ma tean, kus ma seisan selle üritusega. Isiklikult jäin ma hobustega rahule - Callistosega eriti, poiss oli tubli ja pingutas elu eest. Teine keskmine galopp oli nii lennukas, et ma korra mõtlesin, et on head võimalused, et me põrutame kohtuniku autosse sisse sellega, õnneks tuli tagasipöördeks kontrasse ikka ilusti tagasi, teenides sellega ühelt kohtunikult lausa 7 välja. Sääre eest astumistega jäin ka rahule - hobune liikus ilusti ära ja no tegelikult vist ma ei saa selle skeemi juures suurt midagi kurta.
Charlotte oli pisut trikim. Tal on see üksikuse tunne võistlustel ikka väga tugevalt sees ja kui Callistos kaasas on siis on vaja ju keskenduda sellele, et teine ära ei kaoks kuhugi, mitte minule. Seega ma suutsin selleks mitte valmis olla ja teise galopisosa korralikult pekki keerata. Aga samas jällegi, millegi muu kallal mul ka nagu otseselt vinguda pole, eks sellisteks ebakõladeks peaks rohkem valmis olema ja õigel hetkel keskendumisraskustest üle olema.

Kuna sel nädalavahetusel oli J ka siin, siis ma loomulikult näitasin reedel asjad ette ja uurisin veel, et kas mul ikka on mõtet minna proovima asja. Aga kuna me kõik kolmekesi teame, et skeemide võistlusolukorras sõitmine on mu kõige nõrgem külg, siis arvati, et ma peaks ikkagi treeningu mõttes selle läbi tegema. Pühapäeval siis parandasime vigu. Ja no tegelt ka, Charlotte pole mu all vist kunagi päris nii liikunud - seega hoia alt, järgmine hooaeg (bwahahaha, ma reserveerin kõik viimased kohad selle lausega siin praegu). Muidugi, kui ma arvestan kõiki suuri plaane mis selleks aastaks tehtud said ja mis nendest välja tuli... siis njah, läheb ilmselt ikka nii, nagu läheb.

Mul on maailma nunnum video ka võistlusest, Charlotte aitas filmida. Leiab siit.

Kommentaarid