EMV Rakendispordis

Et see suur kohvikukiitmine ei oleks siin täiesti tühi töö, siis pühapäeval läksimegi ise ka salatit ja pannkooke sööma. Nii möödaminnes sai ka rakendi krossil takistuse kohtunik oldud. Õigemini, kuna takistusi oli seekord ainult neli ja rahvast abis rohkem kui vaja oleks läinud, siis mina vedelesin niisama oma fotokaga platsil, ajasin T-ga juttu ja külmetasin. Sest kuigi pärastlõunaks otsustas ilm ilusaks minna, siis hommikul oli selline üsna karge septembrikuine sügisilm - paras seenel käiguks, mitte päikese käes mõnulemiseks.


Rakendispordiga on see naljakas lugu, et ma ei oska eriti midagi öelda selle kohta - ma pea üldse ei jaga seda ala. Noh, muidugi paistab ju ära, kelle hobune ilusti liigub ja kes eriti osavalt takistuste vahel manööverdab... aga mul sellistel üritustel, kus mul vähe kogemust on asjaga, tekib alati küsimusi. Miks takistussõidus on ühe intsidendi kohta lubatud kasutada 3 korda stekki - aga rakendispordis võib igal sammul hobust piitsaga edasi ajada? Või miks rakendis on vastuvõetav ohjades nii kõvasti rippuda, et hobuse keel on lilla? Või miks mõnda hobust ei ole suunatud hoopis koolisõitu, sest tal on täiesti imelised käigud? See viimane on puhas kadedus muidugi, ma tahaks alati kõik ilusa traaviga hobused skeemi sõitma saada - kuigi rakendis nad teevad seda ka, mina lihtsalt olin seekord liiga laisk, et ennast laupäeva hommikul seda vaatama vedada.

Et aga te päriselt ka usuksite, et ma seal käisin, siis siin on foto- ja videotõestust ka!

PS. Kohvik oli endiselt tasemel. Kahju ainult, et nüüd tuleb terve pikk talv elada üle ilma karamelli vahukoore vahvlite ja banaanikoogita.
 
Ja loomulikult, õnne võitjatele!

Kommentaarid

Laura ütles …
Sille on sisevõistluste ajal ka alati vahvleid pakkunud ! Koogivalik varieerub
Liidia ütles …
Väga hea, maailm ei olegi järsku täiesti lootusetu paik