Planeerime värki

Niisiis on asjad nii kaugel, et hooaja esimene võistlus on ukse ees ja mul on närvid läbi ja klomp kurgus ja mingi ralli käib kõhus ja keskendumisraskused on ka. Selleks, et asjad sujuksid on hea teha igast liste ja värke. Midagi sellist. Aga noh, kaks A4 listi jaoks on minu jaoks ilmselge liialdus, niiet ma teen lühema. Ja oma peas :D

Patsid teen ma ilmselt valmis reede õhtul, sest start on hommikul vara ja ma pole väga kindel, kui hästi Charlotte otsustab treilerisse minna. Loodan muidugi parimat, aga kui ta kavatseb kogu varuaja trapi peal maha tatsata, siis ma vähemalt tean, et ei pea koha peal enam patside pärast muretsema.

Patside tegemiseks olen kasutanud seda õpetust ja viimasel ajal olen need alati õmmelnud, läheb kuidagi kiiremini.

Kuna ma teen need õhtul valmis, siis proovin ära selle sukatriki, kus hobusele tõmmatakse nailonsuka säär ümber kaela, et ta oma edevaid patse lahti ei susserdaks. 

Sellel ajal kui mina patse punun, jõuab Marti ilusti kõik vajaliku varustuse ära puhastada ja autosse ära pakkida. Nii hea elu on, kui on abilisi :)

Aga muidu valmistumise rindelt veel, on hea enne võistlust oma varustuse vastavust reeglitele ka kontrollida. Viimasel ametlikult võistluse Charlottega selgus nimelt, et selline süütu suuline nagu see:
 ehk siis kolmeosaline oliiv, pole üldsegi lubatud. Nimelt peab olema oliivi puhul see keskmine osa keerlev. Midagi sellist siis umbes:
Ja kui keskmine osa ei keerle, siis võib kasutada ainult tavalise rõngaga varianti:
Suuliste pildid on pärit siit
Mina sain tookord lahkelt talliomanikult laenatud järgmise päeva võistluseks sobiva suulise ja nüüd on mõlemal hobusel kasutuses see viimane variant. Üldse on igasuguste murede vältimiseks mõistlik enne hooaja esimest võistlust määrustik uuesti üle vaadata. Näiteks see sama patside teema - kunagi oli määrustikus sõnastus, et patsid on lubatud, nüüd on kirjas, et patsid on eeldatud. Mõlemad variandid tegelikult jätavad sisse võimaluse patside mittetegemiseks, aga viimane kindlasti soovitab patsipunumine siiski ette võtta.

Aa, ja mu isiklik lemmik: "Pikad juuksed peavad olema kinnitatud soengusse kas juuksevõrgu abil, juukseklambritega, punudes vms. moel." Tegelikult ka, lahtine hobusesaba koolisõidu võistlusel ei ole ilus vaatepilt. Krunn ei ole ju nii raske teha? Või ok, mul on ka kunagi olnud vööni juuksed, ilmselt oleks sellisel juhul krunn liiga suur, aga kavalad ameeriklased soovitavad sellisel juhul patsi peitmist redika alla. Ja isegi kui see pole variant, siis lahtisest hobusesabast on kõvasti parem punupats.

Aga muidu on ilmselt normaalne, et ma olen üsna närvis, eks? Sest on reaalne variant, et see hobune, kes hästi sõidab, keeldub treilerisse sisenemast ja see hobune, kes hästi treilerisse siseneb, võib mu keset skeemi maha visata või lihtsalt poolsegasena mööda maneeži ringi rallida. Ilusad, ilusad väljavaated tulevikuks...


Kommentaarid