Aa, seda et, ma olen reganud end kaheks nädalavahetuseks võistlema... Koolisõit. Hüppamisest ma isegi ei mäleta enam suurt miskit :) Ja nüüd siis käib räme valmistumine, ehk ma ostsin uue valge võistlussärgi, et ei tekiks olukorda, kus väljas on 30 kraadi sooja, redikateta lubatakse sõita, aga mina ei saa, sest mul on sinisetriibuline särk. Muidugi hetkel aknast välja vaadates on tunne, et see 30 kraadi eeldamine on ilmselge liialdus...
Muidu ma lihtsalt sõidan, ei ürita mingied õudsaid muutusi enne võistlust tekitada ja vaid olen pidevalt rohkem tööd nõudnud hobuselt. Enda kallal teen ka pisut rohkem tööd ja hetkel on täitsa rahuldav koht.
Lisaks sain reedel sõita ühega Aire hobustest, mis oli väga lahe kogemus. Sellesmõttes, et kuigi hobune on pärast pikka pausi paar kuud töös olnud ja mingit rämedat asja sealt nõuda ei oleks mõistlik, siis vahelduse mõttes oli väga lahe. Pisut on tal samad probleemid kui minu hobuselgi - tempot on vaja. Teisalt on tal ratsmesurvega hoopis vastupidine suhe - ehk kui on vaja sellest vabaneda, siis mitte ei tõmba üle ratsme, vaid poeb taha. Mis minu jaoks on täiesti uus ja pisut õudne kogemus, sest kui sul hobune jookseb galoppi, pea põlvedes, siis on ikka väga õudne seal seljas olla. Ilmselt seni, kuni Airel on hobuste ülekoormus, ma natuke sõidan selle märakesega ka edasi.

Kommentaarid