Aga aga. Mu hobune on selle viimase nädala nii tubli olnud! Viimased harjutus skeemid olid nii hästi tehtud tal, tempo püsis ja ta oli nii mõistlik. Ümarust ja painet võiks veel rohkem saada sealt kuskilt kätte, aga küll ma järgmiseks hooajaks selle ära timmin. Hetkel ma tegelikutl ka naudin lihtsalt seda, et ta liigub!
Võistlus läks ka vastavalt. Kuigi soojendus venis pikaks, sain ma siiski enamvähem selle sõidu, mis ma tahtsin saada: hinnetelehele ei olnud kumbki kohtunik kordagi kirjutanud "rohkem tempot/aktiivsust/impulssi". Mission accomplished! Järgmisel nädalal säilitame seda ja püüame natuke rohkem kuulekamad olla ka. Ja mina rohkem tasakaalus. Ja loomulikult, tulemus oli: 60,729% ja kolmas koht.

Sõit ise on siin.

Ja selleks, et mu ilus nädal veelgi ilusam oleks, oli mära ka supertubli - me hakkame üksteisest juba natuke aru ka saama. Päras Vääna võistlust peaks jälle rohkem hüppama ka hakkama - märaga ma esialgu veel ise ei hüppa, kuna ma natuke põen ikkagi võõra hobuse ära rikkumist, pealegi on ta üsna raskesti hüpatava minu jaoks. Noh ses suhtes, et kui sa oled harjunud hobusega, kes sind kogu pasast välja aitab ilusti, siis on raske. Võibolla tulevikus vaatama natuke seda asja ka.

Kommentaarid