Ohjah. Jamesi trennid läksid väga hästi. James käis korra ise ka seljas ja pärast seda oli lausa lust seal hobuse seljas istuda. Eks nagu alati - tööd on palju veel ees, aga eks hulka ole ka ära tehtud.
Niitvälja võistlus läks ses mõttes pekki, et ma sain vähem protsente ja endiselt viimase koha. Aga samas, tol hetkel ma lihtsalt ei suutnud rohkem teda edasi sõita. Kohtunike kommentaarid olid korrektne ja püüdlik sõit, liiga vähe liikumist ja julgust. No mis mul üle jääb - pean harjutama vähem kangestumist aeda sisse sõites ja suurema traavi juures sadulas istumist.
Kuna ma vahepeal tegin väikese vahepõike oma lemmikbändi kontserdile, siis hobune sai kohe peale võistlust nädalakese vabaks. Eilne trenn peale puhkust oli vastu ootusi täiesti hea. Kõik toimis ja kui ei toiminud, siis ma suutsin rahulikult paranudse teha ja siis toimis edasi. Ja lubage mainida, et galopp oli täiesti mõnusalt põrkav!
Nüüd siis ees ootamas kodune ABC võistlus, uuel suurepärasel koolisõiduplatsil. Mis siis muud kui harjutama.

Kommentaarid