Maitea, jaanuar juba läbi, ja mina polegi midagi kirjutanud.
Muidu oleme olnud väga tublid. Käinud Ivo ja Jamesi trennides ja muidu ka väga korralikult tööd teinud. Tuleb välja, et ma istun täiesti ees ja pean nyyd selle kallal tööd tegema kõvasti - lisaks õppisin ma ära ratsmete õige hoidmise, pean seda ka jälgima pidevalt. Muidu on loll olukord, kus ratsmed libisevad käest, hobune venitab ennast pikaks, mina hakkan ratsmeid korrigeerima, vajun ette ja hobune hakkab kangutama. Surnud ring.
Lisaks olen ma kohutavalt hädas sadula häältega. Õudne kriuksumine ja kääskumine käib saapa ja hüppesadula vahel. Vaikselt hakkab koolisõidukas ka tegema seda õudsat häält. Panin saabastele Hamanoli ja läks paremaks, umbes pooleks minutiks, edasi lasi samas vaimus - peaks proovima oma nahast sääristega, et kas on sama seis või mis värk on. Hullult käib närvidele see hääl!
Nüüd tuleb ennast vormi ajada, sest Ivo arvas, et ma võiks küll võistlema minna Ihastesse. 70 ja 80 cm, aga noh, miski ei ole kivisse raiutud veel.

Kommentaarid

Grete L. ütles …
Callistos võiks siin blogis jah vähe tihedamini tembutada! :)

Aga väga tore, et teil hästi läheb. Mõtlesin ka Jamesi juurde tulla, aga pidevalt on ajad täis ja siis jälle ise ei saa tulla:D

edu!
Kristiina ütles …
Nõustun Gretega :) Alati nii mõnus lugeda ja mul on hea meel, et teil kõik ülesmäge läheb.