2010 kokkuvõtted on populaarsed, ma vaatan :)
Kuna ma muidu olen laisk, siis ma teeks ka.

Jaanuar
Pärast eelmise detsembri külmetust oli hobune taastumiskaval kui maailma kõige külmemad ilmad tulid. Loomulikult olen ma selline hädavares, et mingit sõitmist praktiliselt ei olnudki. Hobune sai ka ära pügatud ning nägi välja väga armas.

Veebruar
Külmad ilmad jätkusid, aga mu südametunnistus kickkis inni. Kaks kuud puhkust maksid kätte väikeste lõbusate galopipukistamistega, aga ei miskit üleliia hullu. Muidu oli hobune isegi päris meeldiv sõita. Plaanis oli märtsi lõpuks end A klassi vormi saada.

Märts
Mõtteid oli lõputult ja tahtmist ka, puudus aga üleüldine koostöö. Ees oli ootamas esimene koolisõidu võistlus, tahtmine minna Ivo trennidesse, aga puudus koostöö.

Aprill
Tervitas meid all-time-low-ga. Kuigi trenn Jonnaga oli hea enne võistlust, suutis hobune kaotada igasuguse huvi mingi koostöö vastu. Lisaks ka raua ja peale soojendust väljas jalutades ka lonkevaba traavi. Nii lõppeski meie võistlus küll ilusatena, kui kasututena. Kuu lõpp tõi aga meile rõõmu hoovile. Treileris vabanes üks koht Liivakusse trenni minekuks ja nii ma siis lasingi teistel inimestel hobuse asju pakkida ja sõitsin esimesse Jamesi trenni.

Mai
Algasid hüppetrennid Ivoga. Hobusel oli nii hea meel, et mul oli algul raskusi tema tagasihoidmisega. Jätkasin ka tööd Jamesi näpunäidete järgi.

Juuni
Teine Jamesi treening möödus lausa suurepäraselt. Treener ise oli väga rahul ja mina ka. Ilmselt jätkusid ka Ivo trennid, mitte, et minu vana mälu miskit mäletaks.

Juuli
Algul olin nädala Prantsusmaal ja teise nädala veetsin Liivaku ja Tartu vahet sõites. Mul ilmselt ei ole nii raskeid trenne olnudki seal.

August
Trennid, trennid, trennid. Mingeid eredaid hetki nagu polnudki. Mingi hetk käisin tööreisil Bulgaarias, hobune puhkas. Seal sain tuttavaks kohaliku ratsutajast Lidiaga, mis oli meile mõlemale väga naljakas.

September
Oli taas Jamesi trennide aeg. Taaskord oli väga raske, hobune suurt midagi mingist trennitamisest ei arvanud, minul ei olnud võhma. Otsustasin hakata ratsutamise toetamiseks käima ujumas ning tellisin Pilates for Dressage Rider dvd.

Oktoober
Kõigepealt heast. Koolisõiduvõistlus, kus ABC skeem läks ülemõistuse hästi. A skeem läks ka sama hästi, kuigi oleks võinud olla parem, kui hobune poleks nii tüdinud olnud. Halb oli see, et Sitsiilia reis oli samal ajal kui Jamesi trenn ja Ihaste kahevõistlus. Reis ise oli muidugi suurepärane.

November
Järjekordsed Jamesi trennid. Hobune liikus lõpuks suurepäraselt, paremini kui iial enne.  Võhmaprobleem oli lõpuks kadunud tänu korrapärastele ujumistrennidele.

Detsember
haiguse tõttu ei saanud väga sõitagi - algul mina, siis minu hirm lonkamise ees. Aga vahele mahtus veel üks suurepärane nädalavahetus Liivakul, kus viimasel päeval hobune jooksis. Impulss, tahe ja kõik mis sinna juurde käib. Lõpuks leidsin aega ka oma dvd harjutusi tegema hakata.

Kokkuvõttes oli suurepärane aasta. Läheb veel suurepärasemaks.

Kommentaarid