So, first thing first. Ma olen laisk olnud. Väga isegi. Aga - kuna siin mõned küsisid, et mis mu blogi selline tühjavõitu on, siis hea küll. Ma püüan parem olla, aga ma ei luba midagi.
Ja et mitte käia pinda asjadega, mis kõik vahepeal on juhtunud, sisi teen lühidalt: me ikka sõidame. Vahepeal oleme küll läinud üle uuele stiilile, ehk siis me päriselt ka sõidame, mitte ei kakle iga trenn, aga meil on väga pikk tee veel seda ees ja eks me vaikselt üritame.

Muidu on rahulik, hüppamas käime me nüüd ka väga regulaarselt Ivo trennis ja vahel isegi mõni hüpe tuleb välja ka. Siis kui ma jõuan kunagi selleni, et ma ise paar korda järjest head trenni suudan teha ja mitte mingeid imeistakuid hobuse seljas, siis ma lähen ja võistlen ka. Ausalt. Ehk siis hoia alt, suvi 2012, me tuleme ja vallutame 70-80 cm sõidud :D

Aga muidu niipalju, et täna saabus mu eelmisel nädalal tellitud Horze pakk ja ma ise polegi veel seda näinud ja õudne kibelus on see juba lahti teha. Asju oleks vaja näppida ja saaks juba uue tallivahelise kasti ka varustusele, seekord võtsin selle, mis on tooli funktsiooniga ka kohe, niikuinii on vaja seal peal persetada mõnel koguaeg ja nii need kastid ju kuluvadki. Aga sellel uuel, sellel on kannatust 120 kg jagu, niiet ma võin seal täitsa rahulikult veel tükk aega istuda.

Kommentaarid