Kuna kadunud raua pärast sai mõni mees nädalase puhkuse, siis eilne trenn kuigi hea ei olnud. Samas ei saa ka väga vinguda, aga ma oleks ju oodanud pisut rohkem edasiminekut, sain hoopis sellise uimase sardelliga sõita, kes nii säärele kui stekimeenutustele vastas hoopiski venival ja aeglasel moel. Traav veel enamvähem, aga galopp oli küll nagu oleks sõitnud paksus tarretises ja hobuse jalad ei üritagi liikuda.
Sain muidugi teada ka, milles asi. Nimelt on mu hobune suvel saanud endale koplikaaslasteks kaks mära (kõik üksikud ruunad kolisid kas suurde koplisse või läksid suvepuhkusele) ja üks neist indleb. Ning minu vaene ruunapoiss on siis sunnitud seda mära muudkui paaritama, sest mära on ka selline nõudlik naine, kes torkab oma tagumiku teisele näkku ja nõuab tegevust. Neid noori kohe naera, ma ütlen. Igaljuhul, kui nüüd keegi katki läheb või minu loom ikka väga ära väsib, siis tuleb see kena paarike küll lahutada...
Uued asjad sain ka kätte. Paar aastat planeeritud uute pükste ost läks täie ette - tellisin lõpuks ära ja väga mugavad olid. Samuti oli uus koolisõidusadula tekk õudsalt armas, kuigi ma spetsiaalselt valisin hästi lihtsa trenni jaoks mõeldud teki. Kast on pisut väike, aga tegelikult ei peagi seal boksi ees neid asju nii palju vedelema, niiet sobib ka. ainuke pettumus oli vihmakindel persetekk, mis oli täiesti vale värvi - ma isegi võibolla lepiks selle üritusega, aga no mulle tegelikult ka see roheline üldse ei meeldi, niiet ma nüüd alustan suhtlust firmaga ja nõuan ikka enda valitud värvi välja neilt... oehh, miks need asjad nii keerulised peavad olema?

Kommentaarid