Eile oli nii ilus ilm ja mul tekkis mingi naiivne soov viia oma väga laisk looma jalutuskäigule metsa. Väga loll mõte. See mõte lõppes selle koha peal, kus hobune väga aktiivset vastupanu osutas heinahunnikust möödumisel. Ma küll sundisin ta sealt lõpuks mööduma, noh ikka selleks, et ei arvaks, et tal on valikutes otsa ümberpööramine ja tagasi talli põgenemine, aga üsna pea läksin siiski tagasi maneeži.

Maneežis tegime siis ühe korralikuma trenni - traavis on vaja ikka vahepeal hakata kuhugi ratsem taha ennast peitma ja eks ma siis üritasin teda välja sõita sealt, aga selle peale on kohe loomulikult vaja endal lõuad suulise külge haakida... nokk kinni, saba lahti olukord. Õnneks poolpeatused ja üleminekud üsnagi lahendavad selle olukorra mõne aja pärast, aga ikkagi nii väga tahaks, et oleks ka selline hobune, et istud selga, võtad ratsmed õige pikkusega kätte ja sõidad tagant peale ja kõik töötab. No varsti ehk on.

Galopp oli see eest üsnagi mõnus ja pehme. Seda sardelli tunnet oli ka ikkagi natuke alles, niiet täiuslik just ei olnud, aga vähemalt suudab ta ennast natukenegi galopsi paremini kanda. Peale galoppi on traav ka tavaliselt parem.

Samas ma tegin ühe väga halva asja ka eile, töötasin üle. Mul ikka oli vaja see täiuslik koht mööda lasta ja hobune väsis ära ja hakkas natuke juba vastu. Õnneks sain ta veelkord pehmeks tagasi ja lõpetasin siis ära.

Peputekiga käib mul väga põnev vaidlus endiselt. Customer service nimetab mind värvipimedaks ja mina üritan seletada, et ma ikka tegelt ei ole. Panin nende feissbuuki fännilehele ka oma teksit pildi üles ja esitasin küsimuse, et kas ma ikkagi tegelikult sain sama toote, mis ma tellisin või nad ikka rämedalt üritavad must lahti saada. Sinna õnneks oldi sunnitud vastama, et ma ikka päris värvipime ei ole ja, et mu probleemiga tegeletakse. Aga seda ma ütlen küll, et ma oleks üks kuradi kehv disainer, kui ma siniseruudulise rohelisega segi ajaks :)

Kommentaarid