Pügatud rott.

Muidu on väga vaikselt läinud, vahepeal oli mingi viiruslik asi tal küljes ja detsember jäi vabaks. Jaanuaris hakkasin korralikult trenni tegema ja hakkas välja ka tulema, aga siis läks nii külmaks, et minu inimlikele võimetele tuli piir ette, niiet pool jaanuari jäi ka vabaks. Siis hakkasin trenni uuesti tegema ja jäin ise hoopis haigeks, niiet eelmine nädal oli vaba. Nüüd olen kaks päeva traavitanud ja täitsa asjalik poiss on olnud, isegi olen suutnud oma tahtmised talle arusaadavalt esitada, nieit konflikte pole tekkinud.
Plaan on 22. mail toimuvaks koolisõiduvõistluseks olla võimeline lihtsamat skeemi sõitma - kuigi võistlema ma nähtavasti sinna ei lähe, sest see on juhtumisi ka minu pulma-aastapäev ja see oleks minust nii ebaviisakas oma abikaasa vastu. Aga valmis kavatsen ma olla. Ja märtsis tuleb hüppama hakata - sest novembris juba sai hüpatud pisut ja see oli lahe ja läks isegi täitsa hästi. Vähemalt hobune küll mäletas kuidas see asi käis ja hüppas nii krdi hästi, et ma ise ka ei uskunud. Eriti hästi muidugi selle kohta, et ma ise olin tal seljas :)
Aga eks ma püüan nüüd korralikult oma trenne üles kirjutada, siis hakkab piinlik, kui vahele jätan .

Kommentaarid