Mhm, ilge laiskur olen blogimise koha pealt olnud... aga trenn käib ja hüppame natuke ja värki. Aga miks ma kirjutan on see, et: jah, me ei saa Antsu ja Vihori blogis kommenteerida. :)

Aga muidu ma vist pügan hobuse ära, ilge karvik on ja ma niikuinii juba tekitan teda. Väga asjalik postitus.

Kommentaarid

grets ütles …
issand kui armas (: aga aitäh, et ütlesid! pean midagi välja mõtlema...
Heli ütles …
Mina ka ei saanud, kuigi tahtsin:) Tahtsin Antsule seene vastu Imaaveroli soovitada - aga nagu aru sain - juba saadud:)
Theo kah köhib ja hingab kõhuga hetkel. Kahjuks on siinkandis kuiviloga kehvasti - saadaval vaid suured pallid. Kuna mul tehnika puudub, siis neid kolakaid ei suuda liigutada:(
Heli ütles …
Grete!
1. Kui oled postitamisrežiimis, siis näed järgmiseid sakke:
New Posts, Edit Posts, Comment Moderation.

Vali Comment Moderation ja vaat üle see leht - mille järele Sul on tehtud täpike :
Anyone - includes Anonymous Users
Registered Users - includes OpenID
Users with Google Accounts
Only members of this blog.

Soovitan kas Anyone või Registered Users.
Pärast valikut vajuta kindlasti "SAVE" - lk lõpus.

2. See pikk numbrite jada kui pilte postitad on sellest, et kasutad EDIT HTML vaaadet (postituse üleval paremas servas), lülita COMPOSE peale - siis näed pilte ja enam-vähem seda vaadet, millega postituse avaldad.

Loodetavasti sain kasulik olla:)
Grete L. ütles …
oh, aitäh selle piltide jama suhtes! :)

aga kommentaaride seadeid olen ma mitu korda õigeks muutnud, aga ei midagi.

Grete