Pall. pallll. palllllll

Ostsin oma kingituste raha eest hobusele maiusepalli. Tegelikult tahtsin küll geelküüsi panna, aga ma ju nõnna vanainemene kahh, et mis seal vahet. Kartsin küll, et äkki hobune ei saagi aru, mis head värki saab sealt endale raputada (rippuva likitiga läks pool aastakest aega enne, kui kohale jõudis, et magus on), aga asjata. Trennikate ruumis olles oli väga hästi kuulda, et on aru saanud küll. Nohh, vähemalt seegi hea, saab teinekord igavuse leevenduseks ette anda - ma koguaeg ei taha boksis hoida, hakkab äkki teisi hobuseid ärritama.

Eeenivei, käisin täna trennis. Arvetstades, et ma olen see talv umbestäpselt 3 korda sõitnud, siis oli päris hea. Ja kuna ma enne seda sõitsin umbes aasta ainult oma hobusega, siis oli kohe eriti hea. See on kuidagi naljakas (nohh, väga loomulik ka iseenesest) kui erinevalt hobused jooksevad.

Pärast tegin enda omaga kahe nööriga kõndimist (nagu ratsmed oleks). Saab juba täitsa aru mis värk on. Varsti ehk proovin topeltkorde ja ohjamise ka ära - kui ratsahobust ei saa, paneme vankri ette. See ka tore sport :) Natuke üritasime ka "myspace" teha, aga ta isegi ei olnud väga huvitatud mu külje alal pugemisest, niiet ma olin sunnitud provotseerima. Lõpuks astus isegi paar sammu eest ära. Tahtsin boksis ka veel paari asja teha, aga õhtune hein oli ees ja ei olnud väga võimalik...

Juba kahe nädala pärast saab teada (hmm, jälle?) mis värks täpsemalt on. Peakski homme helistama ja aja kinni panema, siis on mida oodata.

Kommentaarid