Jõulukalender alustab jälle

Tadaa! Kuigi sellel aastal on elu palju kiirem ja niisma ringipikutamist tüki maad vähem, üritan ma jälle! Kõiksugu põnevat jõulu- ja niisama kraami iga päev ning 24 korda järjest!

Alustan ma väga vajalikust. Väljas on külm, ja mulle meeldib lumi ja meeldib külm, aga mulle ei meeldi, kui minul isiklikult külm on. Sellepärast olen ma talviti kasutanud softshell pükse - aga kahjuks said mu eelmised püksid otsa juba 2015 kevadel. Kuna eelmisel talvel ma poleks ühtegi paari ära mahtunud ja mul polnud reaalselt vajagi, siis olen ma saanud talvepükste ostmist edasi lükata. Nüüd on sellega kõik muidugi, püksid tuleb osta!

Horseshow ajal leidsin ma ühed väga lahedad - pehme fliisvoodriga, mis on plaju soojem kui lihtsalt softshell. Et aga ratsutaja ei peaks talveks eraldi saapaid ostma, lõpeb fliisiosa põlvest ära! Nii mahub saabas ikka jalga!
Pükse saab Eestist kohapealt sellisest poest nagu Bullstar.

Kommentaarid