Suvised allahindlused

Terve aasta lükkasin ma edasi varustuse ostu, sest nohh, paksudel pole vaja ju. Nüüd olen ma tagasi, endises vormis ja hissand, kus ma vajan asju. Niisis, olge valmis, sest pealiskaudsuse kuninganna tuleb jälle!

See kui sul on päris mitu sadulatekki, ei tähenda, et üks rohkem liiga teeks?
Mul on hetkel neopreenist vöö ja selle võistluseelne puhastus on ... paras peavalu

Värvivalik! Mära ju tahab roosasid?
Uued fluffyd koplipäitsed Callistosele
Nahast päitsed! Kõigile! Kirssidega!

Softshelle pole ka kunagi liiast

Kalossid hävinevad meie majas kiirelt

Sest võistlussärk peab ju redika all peidus olles ka ju kena olema

Uued putukatekid

Ja sobivad mütsid

Hüppevaltrappe oleks ka vaja, sest nohh, keegi lubas hüppama hakata
Reaalsus muidugi on see, et ilmselt ma ei osta miskit, sest ma just ostsin uue kiivri ja ma olen edev ja tänu sellele pidin ma ostma fäänsi kiivri ja nüüd mul pole raha. Lohutuseks võib öelda, et tegelt ma saan ka ilma kõigi nende asjadeta hakkama...



Kommentaarid

Anonüümne ütles …
ELT-i softshellid olid just soodukaga Horse24 poes müügil. Väga mõnusad on :) Ma ei tea, mis ma enda omata teeksin.
Ingrid ütles …
Mu neopreenist vööd käivad iganädalaselt (või tihemini) pesumasinas ja ei kurda üldse selle üle. Pesumasin võib-olla kurdab kolksuvate metallpannalde üle, ei tea. :P
Liidia ütles …
Oh, hea mõte!