Päris trennis

Tavaliselt tähendavad lihavõtted meie jaoks Jamesi trenne... ega seekordnegi ei erinenud. Ja kuna ma ei tahaks riskida uute põnevate vigade külgeõppimisega harjumisperioodis, siis läksin ühel päeval minagi.

Et kõik ausalt ära rääkida, siis tuleb tunnistada, et ilmselt pidasin ma ennast paremaks, kui ma tegelikult olin. Natuke mängis oma osa ka muidugi see, et mära ei tahtnud eriti liikuda - ja üritada teda liikuma saada minu kehvas konditsioonis on üsna võhmale võttev töö. Kui me siin kunagi tegime juba vaikselt põnevaid asju galopis siis nüüd on ainuüksi galopitõste paremale omaette väljakutse. Tuleb ikka need lisavahendid appi võtta ja ennast vormi saada. Õnneks on kevad käes ja jalgratta võib kuurist välja vedada.

Esmaspäeval tegime hoburottidele kerge päeva ja läksime jalutama. Ü tuli kaasa ja sundis meid tegema rohkem, kui me esialgu oleks julgenud plaanida ja lõpuks oli kõik tore ja hobused said ka lõpuks sellest pimedast ratsutamismajast välja. Väikesel traavijupil oli tunda, kuidas hoolimata kolmest päevas J trennidest oli märal täitsa tahtmist ise joosta.

Kommentaarid

Kodulehe tegemine ütles …
Väga huvitav blogi, edu ;)