Thicker than Blood

Vahel ei saa seda kuramuse Amazoni soovitaja onu ikka üldse usaldada. Või peaksin ma tähelepanelikumalt lugema raamatute kirjeldusi? No ma esimest lõiku lugesin ja hüppasin natuke rõõmust - lõpuks ometi tegelased, kelle vanus sarnaneb minu omaga! Ja kuna Kindle versioon maksis kõva 0 taala, siis ma rohkem ei süvenenud. 

Kindle versiooni saab tellida SIIT,
raamatuversiooni ma ei soovita kuskilt tellida
Lugu räägib kahest õest, kes on nooruses kaotanud oma vanemad ning täiskasvanuna lahku kasvanud. Vanem õde on lõpuks saanud oma elu järjele - töötades kasutatud raamatute poes ning just vabanenud kohutavast peiksist. Küll aga on ta kimpus alkoholi ületarvitamisega.
Noorema õe kireks on talupidamine ning tal on osalus karjafarmis, mis küll ähvardab iga hetk pankrotti minna. Lähedase sugulase surm viib õed üle aastate taas kokku ning mõlema üksteise toel peavad nad leidma oma probleemidele lahenduse.

Minu põhilised etteheited raamatule - kuigi lugu on iseenesest kena ja inspireeriv, siis minu jaoks on tegelased lamedad. Kõik tunduvad läbi raamatu jälgivat mingit oma käitumismustrit ning tegelikult ei paista kellelgi olevat mingit põhjendust oma käitumist muuta.  Jah, ma olen pettunud, et Amazoni soovitaja onu andis mulle raamatu, mis on täis hunnikut inimdraamat, mis kõik võiks olemata olla, kui mõni teeks mõistlikke otsuseid. Ja hobuseid on umbes kaks - ja need ei puutu lõpuks mitte kuidagi asja ja üldse on kogu see draama nii ülekirjutatud ja ebareaalne, et hakkab närvidele käima.
Ja kõige suurem mure - tegu on kristliku romaaniga. Ei, mul ei ole usu vastu midagi, aga kui raamatu kogu lahenduskäik põhineb sellel, et üks õde üritab teist usklikuks pöörata... siis mul on küll mure! 

Seega, mina seda raamatut ei soovita neile, kes otsivad hoburaamatut - sest üks lõik sellest, kuidas hobust harjata ja teine lõik sellest kuidas hobusega põgeneda ei tee sellest hoburaamatut.

Ja muidugi, aitäh soovitaja-onu! Ma kujutan ette, mida selle raamatu soetamine mu edasiste soovitustega tegema hakkab!

Kommentaarid

Anonüümne ütles …
Sinu torinhevose sugulane Soomemaal. Oma blogi ja puha :)
http://niinakirjorinne.blogspot.com.ee/
Liidia ütles …
Oh, väga lahe! Ja appi, kui mu mära sarnane see tegelane on :D