Jõulukalender. 22

Edev naine nagu ma olen, siis peale neid kommentaariumis jagatud lillesi saapaid läksin kohe sinna juurde ilusaid pükse otsima. Muidugi läksid mul saapad meelest ja ma otsisin kokku hunniku pükse, mille omamise vastu mul kevadel mitte midagi poleks! Hea küll, mõned neist on ehk liiga julged, aga huvitavad sellegipoolest.









Jõulukingikotti on neid vist hilja paluda? Ohjah, ilus ratsavarustus, mida mul veel ikka vaja pole. Lähen siis hoopiski piparkookisid küpsetama....

Kommentaarid

Ingrid ütles …
Igaühel omad mured - kui ma viimati ratsapükse ostmas käisin, siis vähemalt pooled neist, mis eemalt huvi pakkusid, pidin liigse sädeluse või lillelisuse tõttu tagasi riputama. Ei olnud üldse nii lihtne enam tagasihoidlikke viisakaid pükse leida. :P
Anonüümne ütles …
Kingiidee vol 2 https://www.etsy.com/listing/214523791/ready-to-ship-top-seller-dressage-mini?ref=shop_home_feat_1

Hea liivakast, kus mängida. Samas oleks ta treeneritele heaks õppevahendiks õpetamaks kas või serpentiinide ja voltide sõitmist skeemis.
Liidia ütles …
Noh, eks ma ka pildi peal olen jube julge aga päriselus on raske mu ratsapükstelt blingi leida - ühed on, aga need said ka rohkem hinda vaadates ostetud.