Jõulukalender. 21

No ja ongi aeg niikaugel, et jõulunädal on käes. Minul on tänase seisuga jõulõhtusöögi shopping tehtud, kingituste nimekirjad valmis ja köögiseinal ripub detailne kava järgnevaks kolmeks päevaks. Seda kava kirjutades hakkasin vaikselt juba mõtlema ka järgmisele hooajale. Sest noh, sinisilmne olen ma alati olnud...

Igaljuhul on harrastajate jaoks MV raskusastmed kinnitatud ja need on järgmised:

Takitussõit – 105 cm 238.2.1 + 105 cm 238.2.1
Kompleksarvestuses liidetakse osavõistlustel saadud karistuspunktid ning võitjaks on väikseima karistuspunktide summa saanud võistleja. Võrdse tulemuse korral annab paremuse kõrgem tagajärg teisel osavõistlusel.
     Kvalifikatsioon osalemiseks:  vähemalt kaks tulemust 100 cm või kõrgemast parkuurist tulemusega max 4 kp alates 01.01.2016 kuni 22.08.2016.
Koolisõit – Lkerge klass (skeemid L39 + L25 kür)
Kompleksarvestuses liidetakse osavõistlustel saadud protsendid ning võitjaks on suurima protsendisumma saanud võistleja. Protsendisumma võrdsuse korral annab paremuse kõrgem tagajärg teisel osavõistlusel.
     Kvalifikatsioon osalemiseks:  vähemalt kaks tulemust Lkerge või kõrgemal tasemel
vähemalt  60% alates 01.01.2016 kuni 22.08.2016.
Kolmevõistlus – Kerge 80
     Kvalifikatsioon osalemiseks: vastavalt kolmevõistluse nõuetele.
Kestvusratsutamine – 50-60 km / 2 osa
     Kvalifikatsioon osalemiseks: vastavalt kestvusratsutamise nõuetele.
Algselt ei olnud mul plaanis 2016 aastal meistrikate peale isegi mitte mõelda, aga mul oleks nagu mingi spordikaitseingel tegutsema asunud ja sättinud sel aastal meistrikad augusti lõppu - selle ajajoonega ei tundu vormi saavutamine enam nii keeruline kui juuni lõpuks. Loomulikult teeb kvalifikatsiooninorm asjad pisut keerulisemaks - ent kui heita pilk juba kinnitatud 2016 aasta kalenderplaanile, siis selle saavutamine ei eelda mult isegi hobuse väljasõidu vormis võistlemist. Piisab ainult kodutallis valgete pükste jalgaajamisest ja proovimis ning isegi parandamisvõimalusi on küllaga.

Kindlasti ei planeeri ma sel hooajal mitmepäevaseid võistlusi, seega BDL jääb minu jaoks vahele. Tegelikkuses on suure küsimärgi all ka ju meistrikad - nendel osalemine oleneb ikkagi sellest kui toetav ja võimeline on mu tugivõrgustik ja kui väga ma ise tunnen sel hetkel tahtmist ning vajadust seal osaleda. Selle faktiga seoses ilmselt ei kohta mind sel hooajal ka korrapidaja rollis - kui siis ehk alles kunagi oktoobris, sest ilmselgelt ei saa ma endale lubada pikki päevi kodust eemalolekut ja mingi imik-kaenlas-korrapidaja ei ole minu nägemuses väga tulemuslik lahendus.

Eriti positiivne programm näeb ette Charlotte etteasteid koolisõidus Lõuna-Eestis alates aprilli lõpust ning Callistose etteasteid takistussõidus alates maist kodustel võistlustel vähemalt. Sest jah, selle poisi puhul olen ma aru saanud, et talle tõesti meeldib hüpata ja mingil allameetrisel parkuuril võin ma ju seda temaga siis kaasa teha.

Sellega seoses kaasneb veel üks tore asi - nimelt on Callistose hüppesadul pruun ja minu hüppesaapad pruunid ja üks korralik koolisõidudiiva, nagu ma olen, peab ju oma varustuse matchima, seega pruunid valjad, kaska ja redikas - siit ma tulen!*

*Jah, nii pealiskaudne ma olengi :D

Kommentaarid

Anonüümne ütles …
Ehk midagi sellist, kui saabastest rääkida? http://www.denirobootco.it/it/erika01-gg12

De Nirod, mida ma pikemat aega ihaldan endale http://www.denirobootco.it/it/s26t03-l278
Liidia ütles …
Mul saapad on olemas, kahjuks... või õnneks, kui rahalisele poolele mõelda. Aga jah, väheke vesistama ajavad küll - eriti need viimased!
Anonüümne ütles …
Wait, kas sulle saab õnne soovida? Või kuidas seda imik-kaelas-korrapidajat peaks mõistma? :)
Liidia ütles …
Täitsa õigesti mõistetud
Anonüümne ütles …
Super, mis uudised! :) Palju õnne siis :)