Jõulukalender. 16

Minu jaoks on jõuluaeg alati selline rahulik lugemise aeg olnud. Noh, muidugi välja arvatud viimastel aastatel, kui ma pean olema perenaise rollis ja kokkama-kokkama-kokkama. Aga 25. detsember lähevad külalised hiljemalt ära ja süüa on palju ja energiat pole ja raamat on üks mõnusamaid ajaveetmisviise. Ning kuigi ma loodan, et mu kingikotis see Valegro raamat siiski on, siis alati on hea üle lugeda ka mõni vana lemmik.

Sellel aastal saab see ilmselt olema "100 Ways to Improve your Riding: Common Faults And How To Cure Them"

See on üks esimesi raamatuid, mis ma endale soetasin ja pole vist vaja mainidagi, et see on mul riiulis üsna pikalt juba lihtsalt tolmu kogunud. Sest noh, enamus vigu, mis siin raamatus mainitakse, on üsna nö algajalikud. Aga kuna ma kevadel pean olema jälle algaja rollis, siis ei tee paha kõik see endale uuesti meelde tuletada ning kõik asjad uuesti ja õigesti kohe algusest teha.

Raamatu ülesehitus on lihtne - viga, selle kirjeldus ning siis erinevad lahendused selle parandamiseks. Juures on hulka pilte, mis aitavad asju selgemaks teha.

Muidugi ma isiklikult usun, et selline raamat võiks ilmselt igas tallis riiulis olemas olla - vahel juhtub, et jääd kuhugi kohta kinni ja mu unistuste tallis on selline puhkeruum, kus tassi tee kõrvale võiks riiulist võtta raamatu, diivanile istuda ja asjad rahulikult läbi mõelda.

Ma plaanisin küll üle korrata "101 Dressage Exercises for Horse and Rider" tarkused, ent kuidagi on läinud nii, et ma ei suuda seda üles leida. Ilmselgelt liiga suur raamaturiiul...

Kommentaarid

Anonüümne ütles …
Kirjuta, kelle poolt sa hääletasid ERL parimate väljaselgitamisel :)
Liidia ütles …
Kui ma ausalt pean vastama, siis ma kõiki ei mäleta (sest ma saan oma hetke mälust teha hunniku anekaid, aga midagi asjalikku sealt küll ei tule) - aga nii üldiselt ikka koolisõitjate poolt :)