Jõulukalender. 15

Te ikka olete märganud, et jõulud ongi kohe peaaegu ukse ees? Täitsa hullumaja, mulle hakkab nii tunduma, et ma saangi selle igapäevase šokolaadiruudukuse asemel igapäevaselt ühe postituse tehtud. Olgem ausad, šokolaad oleks praeguseks juba muidugi otsas kalendrist.

Iiiigaljuhul, täna siis üks ekstrapisike DIY - amuletid valjastele. Vaja läheb ehtenõela, suuremat karabiinhaaki, näpitsaid ja juhul kui pole spetsnäpitsaid, siis mõnda naela või näiteks heegelnõela. Ja mis kõige tähtsam - asja, mida sinna külge riputada.


Mina valisin poolvääriskivid - Callistosele amasoniit ja Charlottele rodokrosiit. Eks ma seal poes need puhtalt värvi pärast kaasa haarasin (neil on täpselt samasugused valjad ja suulised, eristada saab ainult ratsmetel olevate pannalde järgi), aga nii tähendusi lugedes tundub, et võiks sobida küll. Samas müüakse ka väga palju lahedaid ripatseid, mida selles projektis kannataks kasutada, siis ei pea ehtenõelaga üldse vaeva nägema, piisab väiksest rõngastki.
Näiteks selline oleks väga armas
Mina tegin nii, et torkasin ehtenõela läbi kivis oleva augu.


Seejärel väänasin traadi pisut ühele küljele, et rõngas jääks keskele.


Nüüd võtsin appi pulga ning keerasin traadi rõngasse.


Kõige lõpuks panin karabiinhaagi rõngasse ja sulgesin selle näpitsate abiga.




Kui nüüd oleks aega oma laisk tagumik talli vedada ja need nunnudused valjaste külge riputada... Ma usun, et Martil kindlasti on hea meel, et ta nii fancy ratsutaja meil nüüd on!

Kes aga ideid juurde tahab, või ise kohe üldse traati väänata ei viitsi, siis SIIN on üks etsy pood, kust seda kõike saab.




Kommentaarid