Suunamuutused

Sellist pilti enam ei näe
Nagu mu blogi lugedes ilmselt on juba välja tulnud, siis viimased kuud olen ma põhiliselt keskendunud Charlotte ettevalmistamisele võistlusteks ja Callistosega sõitmine on jäänud tahaplaanile. Seega, kui mul eelmisel hooajal oli kaks võistlushobust, siis sellel hooajal on üks neist jäänud minu poolt unarusse ning vajaks võistlusteks paarikuist ettevalmistusperioodi. Kuna aga meistrikateni on natuke vähem kui kolm kuud, siis pole ma üldse kindel, kas ma seal sel aastal osaleda saan...

Nimelt on Marti jõudnud järeldusele, et ta siiski tahaks oma hobusega ise rohkem ratsutada ja isegi võistelda. Kuna aga meie sõidustiil on üsna erinev, siis mina peale tema sõitmist hobusega väga enam ühist keelt ei leia ja ma pole ka nii osav ratsutaja, et suudaksin seda ümberhäälestust näiteks ühe võistluse raames teha. Seega edaspidi näeb supermära startides koos oma uhke omanikuga ja mind ilmselt punase poisiga... kunagi. Kui meil see koos ratsutamine jälle õnnestuma hakkab.

Noh, vähemalt on eesti koolisõit ühe meesratsutaja võrra rikkam...

Kommentaarid

Maris ütles …
Sellised aprillinaljad kohe :D
Anonüümne ütles …
Paluks selliseid nalju enam mitte postitada :)

Aga meistrikatele minge ikka :)