Kui sa tahad välja näha nagu sa oleksid George Morrise koolitusel

Ma vist olen sellel teemal juba räusanud kuskil, aga ma ei saa aru inimestes, kes lähevad mingi inimese koolitusele ja ei vaevu ennast viisakalt riidesse panema. Ma ei väida, et peaks kindlasti olema pealaest jalatallani Kingslandis või Pikeuris ja valgetes pükstes. Ma räägin, et oleks ilus, kui su riided on puhtad, terved ja naisted ei demonstreeri oma dekolteed, ükskõik kui soe ka väljas poleks.
Üks väljanägemisele rõhku panev maailmakuulus treener on kindlasti George Morris (minu jaoks ehk isegi tänapäeval pisut liiga OCD, aga no vana mees, mis sa teed ära) ja tema trennide Horsemastershipi trenne on alati lahe vaadata - võib olla just seetõttu, et sealsed noored ratsutajad näevad kõik nii ühesugused välja ja lasevad seeläbi hobustel särada.

Ja kuna ma olin juba tubli ja tegin töö ära ja photoshop oli juba lahti ja miskipärast mind tõmbab kuidagi iseeneselikult hobuvarustuse poodidesse, siis ma lõbutsesin selle teemaga natuke rohkem ja panin kokku kaks komplekti, mis sobiks George Morrise trenni. Üks on sobilik siis, kui rahas pole küsimus ja teine siis, kui pead eelarve piirides püsima.

Seega, tegelikult on viisakalt riietumine väga lihtne. Välja arvatud jaanuaris, kui sul on seljas sada jopet ja vesti ja paksud käpikud ja tutimüts kiivri all ja tegelt on ikka külm kuni esimese traavini ja siis sa saad hakata kõiki asju seljast võtma. Aga praegu on märts ja kõik ootavad suve, niiet sellele ärme mõtleme.
Nüüd ma lähen teen midagi tarka, enne kui ma veel mingeid outfiti postitusi siin tegema hakkan!

Kommentaarid

Anonüümne ütles …
Ma paluks postitusi ka selle kohta, kuidas inimesed võiksid riietuda hobuste ülevaatusel :) Suvine aega koos üleaatustega on kohe-kohe algamas ja mul on nii siiber inimestest, kes presenteerivad hobuseid sandaalid-sokid kombos või kulunud püksid+ võidunud T-särk.
Liidia ütles …
Meeleldi teen sellise postituse :D