Selles mõttes ei ole see viimane osa meie treeningutest just treenimise tähe alla kulgenud. Plaane on mai kuuks tonnide kaupa, aga hobust, kellega neid täide viia, väga ei ole. Mitte et midagi tõsist lahti oleks. Õnneks mitte.

Küll aga on viimase 3 nädala jooksul mu hobune vabanenud kolmel korral oma raudadest. Esimesel kahel korral mõlematel esijalgadel, eile siis ainult ühel. See on 5 rauda ühe kuu jooksul! Kusjuures, kõik rauad on tulnud ära täiesti puhtalt, kabjad on terved, mingeid probleeme ei ole. Ainult rauad on koplis laiali.

Kui ma tavaliselt olen ilma raudeta otsustanud hobuse rahule jätta, sisi eile valisin kordetamise. Loomulikult hoidis ta rauavaba jalga üsna kõvasti - lucky me. Ehk saab täna asendusraua ja parem oleks siis, kui see seal ka püsiks. Panin talle koplisse igaksjuhuks ka kalossid, kuigi nende imeväkke ma väga ei usu. Aga no ehk siiski.

Ja ma saaksin aru, kui oleks mingit muutust - sepp, raua suurus, kuju - kõik on sama. Viimati kaotas ta oma raua ka umbes aasta tagasi, niiet ei saaks öelda, nagu oleks selline tihe tegevus tema jaoks.

Masendav

Kommentaarid

Heidi ütles …
Mul oli sama jama talvel. Koguaeg oli üks raud alt ära, siin vist kurtsin ka muret :D Eniveis! Nüüd olen biotiini juurde söötnud u. 5 kuud ja tundub, et mure lahendatud :)