Oh, ma peaks tegelt ka suurema hobuse vist vaatama endale
Mulle nii meeldib, et kui ühe murega saab ühele poole, siis tuleb kohe teine tagasi. Korduste kuu on meil käsil - peale raua püsimajäämist (lausa 2 päeva juba, pöidlad pihku) on saabunud taas köha. Hetkel ma ignon. Homme saan köhamisvastaste lakukivi, lakub seda ja vaatab. Ignomine muidugi toimub paanikaosakonna meistrile kohaselt arsti loal. Ehk siis tegelikult likvideerimine mõned asjaosalised tegurid ja vaatame, mis juhtub. Tolmune aeg, mis sa teed ära.

Muidu. Ma tean, et ma pole ilmselt selleks valmis ja ilmselt see lõpeb katastroofiga. Aga. Ma vist proovin kodusel treeningvõistlusel sõita L skeemi. No hobune nii üldiselt on hea, ja mul on vaja natuke konkreetsem olla, ja see sunnib mul konkreetsem olema. Ma harjutan igaljuhul. Võibolla piirdun ka ainult A skeemiga. Eks see näha ole... Niiet suure tõenäosusega ma teen siin suuri sõnu ainult ja sõidan ainult A-d

nohh, kohe palju parem ju. Jalg sirgu ja puha, mitte ei hoia koolisõidu sadulas hüppeasendit...

Kommentaarid