Niisiis, eile tegelesime latitööga. Kuna ma ise olen täiesti tuhm lattide vahede koha pealt, rääkimata nende paigutamisest, neile lähenemisest ja kõigest muust rääkimata, siis palusin nende paigutamisel abi. Boonuseks sain korraliku trenni juurde :)
Ma tegelikult ka üldse ei tahaks hüpata, aga tegelikult ka oli hea. Noh, siis oli hea, kui mõni mees mäletas hobune välimisel ratsmel hoida. Ja nii lahe on sõita, kui su treener maast ütleb, et oh, kui ilus!

Nüüd tuleb ainult uue aasta võistlusplaanid paika panna ja mõelda kumba suunda rohkem teha. Uus klubi tuleb ka otsida, kuna Parkuur läks kinni ju. Ja kuna ma plen selline aravõitu inimene, siis minna sellele klubivahetusankeedile allkirja küsima kuskilt, on minu jaoks üsna ületamatu minna küsima allkirja teemal, et mind lubatakse mingit klubi esindama ratsaspordis. Sest no tegelt ka, miljon viimast kohta eelmine aasta... Mina ei võtaks ennast oma klubi esindama :D

Kommentaarid