Sellesmõttes on nii, et ma tunnen, et mu hobune on tüdinud. Ta on kange ja tujutu ja ma ei oska sellega midagi peale hakata. Seega ma lihtsalt liigutan teda praegu ja üritan mitte midagi rohkem pekki keerata ja lihtsalt ära elada sinnamaale, kui James jõuab. 2 nädalat veel ühesõnaga hakkama saada.
Muidugi täielik häving ei ole see aeg olnud - ma olen saanud 4 väga ilusat koondgalopi sammu; väga laheda Dangise trenni, mis sisaldas vähemalt 20 traavilatti järjest täisistakus; mõnusa väikese omapäi hüppamise; sheffi maastikulkäigu ja teinud esimesed sammud topeltkorde õppimisel. Ainult 2 nädalat!

Aaaaaaaa ja. Kui keegi on kasutanud Micklemi valjaid, muljeid ja tähelepanekuid? On need nii mõnusad kui räägitakse?

Kommentaarid

HannaB ütles …
Meil üks keeruline 3v hobune proovis, aga tulemus oli see, et hobusel oli nägu kolmest kohast ära hõõrutud ja suuline jäi tänu sellele kummile nii veidralt, et supperõrn hobune oli kogu trenni nii segaduses/kange, et see 20 min mis me neid proovisime jäi viimaseks korraks üldse, seega olen suht häppi, et see minu 200£ ei olnud mille eest need telliti :)