Näe, nii kui sa kukud vinguma, et on paha ja muu hala, siis on teada, et järgmine päev on kohe kõvasti parem ja asjalikum olla.
Eilne trenn oli täitsa rahuldav, kui nii võib öelda. Alustasin kerge leboga ja vaidlemisega teemal, kas "Suunamuutus töötraavis, üleminekuga sammule 3-5 sammu üle X-i" tähendab seda, et sa teed 3-5 sammu sammus ja jätkad töötraavis või võtad 3-5 sammu pärast X-i hobuse sammule. Mina lugesin välja esimese variandi, mõni teine luges välja teise. Aga kuna me jäime oma arvamustega viiki, siis me esialgu veel kindlat vastust ei teagi. Ilmselt tänaseks on kohtuniku arvamus selgunud selles asjas ja teab juba täpsemalt mida harjutada.
Aga pühapäevaks on kõik läbi ja siis on sõit Liivakule ja nädal aega Jamesi trenne ja väga varjast ärkamist!

Aa, ja kas ma palun võiks vinguda sellel teemal, et meid üldsegi ei lasta lugema ühte meie lemmikblogidest! Kuidas me nüüd teada saame, kuidas läheb superlahedal Antsul oma superlaheda  sõbra Vihori ja superandeka sõitjaga?

Kommentaarid

Kristiina ütles …
Mis puudutab seda viimast lõiku, siis...ma tahaks ka vinguda! :D

Aga tublid olete! :)
Grete L. ütles …
hahaha :D aitäh, et huvi tunnete. Probleemiks see, et googlesse minu nime trükkimisel tuli ka blogi välja, aga ma ei taha nii. teiseks ei ole mul sinna eriti midagi kirjutada ka. Aga ma ehk mötlen mingi variandi välja (nt uue aadressi vms ja ei kirjuta sinna ühtegi korda oma nime ) :D

p.s. Mis puutub sellesse harjutusse, siis lähed diagonaali traavis ja diagonaali keskel (E ja B vahel) teed need sammud. Ehk siis traav,samm,traav. Haha mina pean harjutama, et mul neid samme sinna vahele liiga palju ei tuleks. Mötlen küll, et teen 4, aga ju siis ei tunneta öigesti :P
mrls ütles …
esimene variant?
Liidia ütles …
esimene oli õige jah
Kaisa ütles …
Grete! Selle kas google´iga on su blogi leitav, saab seadetest ära keelata. Palun otsi see koht üles ja kirjuta edasi, sa oled mulle oluline inspiratsiooniallikas, ehkki hoopis teisel spordialal!:D