No  mis ma oskan öelda. Sain oma 60,midagi prossa kätte ja seoses sellega ka viimase koha. Oleks võinud tükk maad paremini sõita ju, muidugi mulle natuke tundub, et ma sain E kohtunikult huvitavalt vähe hindeid. Nagu ma tegelikult arvasin ka, et C-s olev kohtunik on rangem jne, aga temalt oli väga positiivne kommentaar ja lausa 4 protsenti kõrgemad hinded. Niiet võrdlemisi sama siiski. Aga noh, eks ma ju lasin hobuse pikaks vajuda, kaotasin tempo täisistakus ja puudu oli ka see wowwww- effekt, mida ma kujutan ette, on minu hobusega hetkel veel võimatu saada. Siiski, tuleb rahul olla, sõit oli üsna ühtlane, suutsin mitte ära unustada ja võrdlemisi täpselt teha selle.
Jamesi trennid läksid enamvähem kenasti. Ma ikka veel võiks palju rohkem oma hobuselt küsida, ta on võimeline kõvasti rohkemaks kui ma hetkel küsin temalt. Selle soovitusega seoses võtsin Niitvälja võistluse L5 skeemi ka välja ja harjutan neid harjutusi sealt - kontragalopp, sääre eest astumised, väiksemad voldid, you name it, I'm on it. Lisaks üritan teha väga väga palju tempomuutusi, üleminekuid ja mitte lasta hobusel ilma kontaktita mööd platsi ringi uhada.
Eks me näeme.

Kommentaarid