Hobune on see nädal olnud väga mõnus alustades - eest pehme ja täiesti miška muidu ka. Ainuke probleem on meil hetkel minuga, kes ma miskipärast kukun põdema, kui hobune normaalset galoppi jookseb, klammerdun ratsmesse, lukustan käe ära ja ajan hobuse pahaseks. Eks me nüüd natuke harjutame seda pehme tagasituleku värki ja ilmselt saame selle ka korda.
Kolmapäevane hüppetrenn oli väga luks.Muidugi oli natuke piinlik Ivole tunnistada, et selline huvitav võistluspäev oli seljataga. Aga trenn ise oli lahe. Meil olid välja toodud uued värvilised latid, läikisid ja puha. Aga noh, minu loom on üks suur ükskõiksus sellise asja koha pealt ja ei teinud neist väljagi. Loom hüppas hästi, tempo oli hea ja natukese järeleandmisega sain isegi pöörded mõnusalt tehtud. Vahel ma natuke ei suuda uskuda, et ta nii tubli võib olla. Eriti just hüppamine temaga on puhas rõõm, ta täiesti naudib seda. Peab ainult ette vaatama ja mitte liiga kiiresti edasi minema, muidu läheb hapuks.

Aa, pilte sain ka. Karli tehtud, tänud siinkohal . 
Ja ma nii pean muretsema uue kaska, see on nii vallatult viltu mul kogu aeg :D

Kommentaarid