ketš-up

Ehk siis kuna ma olen endiselt lohelaisk, siis pisuke loetelu:
  • Võistlused Vooremäel. 80 cm kolmas koht, 100 cm üks tõrge aga muidu tubli poiss. Tuntud hobusekasvataja U.S vaatas kõrvalt pealt ja hobune sai kiitva hinnangu osaliseks.
  • Hüppetrennid on olnud väga korrapäraselt. Endiselt oleme suhteliselt madalal, aga viimases trennis oli tunda kindlust (minus), niiet lootus ikka vist on.
  • Proovin natukene teisiti sõita kui enne. Eriti just lõdvestamise osa ja hetkel tundub töötavat, aga samas olen suhteliselt lühidalt teinud ja midagi kindlat veel pole.
  • Proovime teha rohkem latitööd, kokku-lahku sõitmisi ja muud siukest algajate värki. Aga kuna minu suurim probleem on õige tempo saavutamine ja hoidmine, siis tuleb seda teha. Küll ehk kunagi liigume ka keerulisema poole.
  • Poiss on tähniline. Ehk kui algul oli hobuseostul kõige tähtsam tingimus "AINULT-MITTE-LAPILINE", siis nüüd sai täpilise. Minu arust on armas.
  • Ehk saab looma Noorhobuste Tšempionaadi tarbeks vormi, siis astub poiske seal 5-aastaste klassis üles.
Hetkel vist ongi nagu kõik. Tallis käib suurem ettevalmistumine 19. toimuva võistluse jaoks. Ehituspraht kokku korjata, aiad värvida jne, jne. Justkui vanad head ajad, ainult et seekord mind küll keegi tõstukist maja värvima ei sunni.

Kommentaarid