Kolimisplaanid

Kolimine on paika pandud reede hommikuks. Mis siis tähendab, et selleks ajaks tuleb oma kola kokku saada ja asjad pakkida. Hobune ka puhtamaks visata ja valmis seada. Väga hull ei ole, sest aega natuke ju nagu oleks.
Ja kell kümme tuleb Võsa meile järgi ja siis me sõidame uude talli ja siis ma paanitsen ilmselt terve nädalavahetuse, et mille kuradiga ma nüüd hakkama olen saanud.
Eile sai trennis ka käidud, loom oli algul pisut kahtlase liikumisega (aga ta on sellel platsil alati), aga kogus oma jalad kokku ega hakkanud longama. Tegime valvsa pilgu all mõned kavaletiharjutused ja vastupidiselt tavalisele, suutis ta oma jalad kõrgemale liigutada ja ei koperdanud kõrgemaid latte paigast pidevalt. Isegi mina suutsin vaadat otse ette, mitte imetleda latte meie jalge all.

Õnneks saan ma hackamore'd uude talli kaasa laenata, ehk jääb isegi ilmselt ellu veel. Sest hobust oleks vaja liigutada, aga ma pole sugugi kindel, et ma esimesel korral uues ümbruses tahaksin päitsetega ringi rallida.

Kommentaarid