Esimene postitus

Täna käsisin tallis hobusele müslit viimas ja vaatasin teda natuke aega. Ma tunnen teda juba natuke üle aasta ja kuidagi kahju hakkas kogu sellest ajast, mis ta mul olnud on ja mina pole seda kõike kuidagi piisavalt hästi jäädvustanud. Mõned pildid ju on, aga kuidagi on nagu pidevalt see tunne, et hästi ei viitsi pilti teha ja milleks neid üldse teha.

Aga nüüd olgu sel lõpp. Sellepärast teen ma kojujõudmise tähtpäevaks (8. aprill) talle täiesti oma blogi.

Niisiis - Callistos.

Ta on 2003. aastal sündinud ruunapoiss, kes minuni jõudis Poolast. Tegemist on täiesti erakordse tegelasega, kes oma nunnudusega lausa tapab. Eriti armastab ta tappa porgandeid.

Kuna Callistos on noor ja minu esimene hobune, siis me põhiliselt õpime kõigega koos toime tulema. Küll aga saab tema paar korda nädalas tunda ka kindlamat kätt, et minul kergem elu oleks.

Ta on ka pisut võistlemas käinud ja kuidagi on läinud nii, et ta on pea igalt võistluselt korjanud viimase auhinnatava koha. Ehk siis seda tüüpi loom, kes pingutab täpselt niipalju kui vaja. Kuna mina ise temaga veel võistelnud ei ole, siis minu hooleks on platsi ääres närveldada sellel ajal.
Sellel aastal tahaks millalgi ise ka niikaugele jõuda, et päris oma hobusega esimene start teha. Aga ega see pole tegelt kõige tähtsam, eks me jõuame veel väga pikka aega koos neid starte teha.

Kommentaarid