Jõulukalender. 19

Ma olen siin paar päeva nikerdanud. Mõte tuli mul juba ammu - nägin kuskil tallis sellist hobusenime silti ja tekkis tunne, et kuna mul on ka "päriseks" hobused, siis tahaks ka.

Lugu ise on lihtne. Kui teil endiselt on see osav inimene abiks, siis mina lasin tal teha mulle selliste ilusate servadega umbes A5 suurused puuplaadid.



Eriti lihtne on siis, kui teil on olemas või on kuskilt laenata sellist imeriista (meile näiteks tüdrukute tööõpetuses seda ei tutvustatud, aga mu lapsele küll) millega saab puidu sisse igast vigureid kõrvetada.



Siis tuleb ainult võtta harilik, jooned ette teha ja kukkuda kõrvetama.



Hobuse joonistamine käib umbes NII nagu öökullilgi. Samas, tegelikutl pole ju nimesildile hobust vajagi ja minugi tehtud hobuse pilt ei oma mära näoga miskit ühist.



Ja tadaa - ongi valmis! Nüüd jääb üle veel teha Callistose oma ja siis oma tall ja siis ongi juba koht kuhu need ära paigutada!


Kommentaarid