Niisiis plaanid tehtud ja harjutamine võib alata. Ma ignon täielikult fakti, et majanduslikust seisukohast on see teises riigi otsas võistlemine täiesti raha mahapildumine. Aga kuna neid siinkandis ikka masendavalt vähe tulemas on, siis tuleb kõik ilusad kingad ära unustada ja investeerida hoopis treikudesse, boksiüüridesse ja bensiini. Ja kuna hommikul sõitmine ei andud head tulemust suvel, siis proovime seekord eelmine päev kohale sõita, et siis hommikul värskelt ja puhanuna proovida seda asja kuidagi viisakamlt tehtud saada.

Uus valtrap ja uued valged püksid on sellega soeses juba tellitud ja teel minu poole. Ma tean jah, et ma olen üks väike edev ahv, aga ma ei taha ka sellise tumeda tagumikuga ringi käia. Ja valtrapilt olid kivikesed küljest ära tulnud, niiet see polnud ka ilus. Mhm, edev ahv, nagu ma juba ütlesin. Tegelikult oleks vaja ka uut redikat, aga deem, mulle meeldib see mis mul on. See on ilus ja lihtne ja ilus. Aga samas mulle ei meeldi see, et see on mulle suureks jäänud. Õnneks on särgid, saapad ja kaska normaalsed ja kui ma midagi ekstreemset nendega ei korralda, siis niipea vähemalt sinna investeerima ei pea.

Aga muidu trennirindelt siis ka. Sõidan praegu laenatud sadulaga, millel padjad on pandud nii, et ma ei saa oma reit ette suruda, vaid jalg peab lihtsalt alla rippuma. Mingit kannaga sudimist pole ka võimalik korraldada, sest sadul ei lase seda lihtsalt teha. Ning õlg on hobusel on samuti palju vabam - galopis oli erinevus täiesti märgatav! Ilma minuta trennides oli hobune teinud lõpuks isegi ühe jalavahetuse, niiet ehk see teema hakkab talle ka lõpuks selgemaks saama ja ühel päeval saan minagi neid proovida.

Kommentaarid