Et siis lõüuks ometi tehtud! Lõpetasime koos parkuuri ära :)  Ja kuigi ma hullult põdesin, sest ma enne polnud välivõistlusel temaga ise võõras kohas olnud, et mis ta seal tegema küll võib hakata, läks kõik ladusalt. Soojendushüpped ei tulnud kõik väga hästi, aga parkuur oli küll mõnus sõita. Sees oli ka üks kolmene tõusev lehvik, aga see oli üsna kitsas ja seega peale suure hüppe midagi mudu hullu seal ei juhtunudki. Peale seda aga oli süsteem, kuhu vahele me lisasime ühe tõrke, et järgmiseks korraks ka mingi paranduse variant jääks. Peale tõrget võtsin ma küll maailmapalju aega ja üldse tegin suured ja rahulikud pöörded igale poole, niiet lisaks saime ka ületatud normiaja eest 2 kp. Aga, aga. Ma ei saaks rohkem rahul olla siiski.
Laupäeval, sellal kui takistusõitjad Ruilas möllavad, teen mina väikse harrastajate klassi stardi Liivakul. Koolisõidus siis. Elu on raske :)
Veel on natuke jube olla
nr 4
nr 5
Peale tõrget

saab ju küll hüpata seda süsteemi okserit ka
eelviimane

tehtud!

Pildid on rotitud fotoalbumist, kasutajatelt thytty ja merili090.

Kommentaarid