Mulle tundub, et nii kui ma siia postituse teen, läheb midagi nihu :D. Aga ma igaksjuhuks riskin jälle.
Hobune oli lombakate rindel jälle, liigutasin ta suurest koplist väikesesse ja paistab, et see oli hea lüke. Saab küll liigutada, aga mingit tohutut kimamist ei ole ja pealegi saavad nad lapilise sõbraga lausa suurepäraselt läbi.
Nüüd olen juba natuke sõitnud ka ja tundub toimivat - vahepeal on küll lahkhelisid, aga noh, hästi arusaadavad probleemid antud olukorras.

Ahjaa, eile sai uus tallipool valmis ja hobune kolis täiesti tutikasse boksi. Ja sadularuum oli nii puhas, et ma olin sunnitud oma kasti pealt beebikatega puhtaks tegema, sest muidu oli natuke piinlik seda sinna jätta.

Kommentaarid

Heli ütles …
Muideks, mul sama värk oma lapilisega - tema muidugi sõidust maas, ent - tervis paranes märgatavalt kui teda väikses koplis hoidsin vahepeal. Kuna teine hobune ajas teda pidevalt taga, siis jäi "esisild" eriti haigeks ja kangeks.

Hoidsin 2,5 nädalat väikses koplis ja nüüdseks suures tagasi taas. Ptui-ptui-ptui:)
Liidia ütles …
Ma ootan suure kopliga veel pisut. Saab oma musklipoisid ja tasakaalu tagasi, siis vaatame seda asja uuesti...