Vahekokkuvõte

Et kõik ausalt ära rääkida, siis mulle tuli kohutavalt loll mõte minna Saksa koolisõiduvõistlusele. Loll seepärast, et enne võistlust olin ma Itaalias ja sain ainult kolm trenni ettevalmistamiseks. Niisiis pole ka mingi ime, et ma täiega kõrbesime. Ehk siis saime viimase koha. Ja kuigi ma enne võistlust oli otsustanud, et ma olen endaga rahul kui ma 50 punkti ära teen, siis seda ma küll ei oodanud, et ma selle 50 nii napilt kokku saan.

Hobune oli soojenduses suhteliselt mõistlik. Uus maneez põhjustas küll pisut ringivaatamasit, aga selleks katastroofiks ei valmistanud mind küll mitte miski ette. Võibolla oli asi selles, et ma olin oma soojenduse üks viimaseid, võibolla selles, et tüüp ja mina läksime üksi võistlusmaneezi minnes täiesti närvi aga igaljuhul ei olnud seekord võimalik sõita kuidagi teisiti kui hambad lae poole. Kirjeldused olid stiilis: liiga kange, häirib võitlus peaga, hobune seljast krampis. Poole skeemi pealt otsustasin siis lihtsalt asja lõpuni sõita ja ignoreerida tema tõmblusi. Alles galopi pealt hakkas tüüp ennast pisutki lõdvestama ja unustas kangutamise ära. Aga harm was done ja seekord ei saanudki paremaid punkte tulla. Eks ma järgmine kord pingutan rohkem enne võistlust ja ei hakka ennast üldse kohale vedamagi, kui asi perfektne ei tundu.

Muidu on pärast seda katastroofi olnud nii, et olnen püüdnud rohkem treeneri valvsa pilgu alla sõita. Hetkel on väike paus, kuna suure maneezi pehme pinnas on põhjustanud väikese lonke ja külmetame seda jalga niisama. Sel nädalal tuleb aga pisut ikkagi selga minna, kuna ostmisel olev sadul vajab väikest testsõitu - niisama seljas olles oli hea, aga kuna hind on päris krõbe, siis ma tahan ikkagi 100% kindel olla, et see on hea ost.

Kommentaarid